Najčešće postavljana pitanja

Opća pitanja


Što je SrediMe?

Nov i uzbudljiv, SrediMe je inovativni onlajn servis koji unaprijeđuje iskustvo rezerivanja termina u salonima ljepote. Inspiriramo ljude da pronalaze nove načine kako iskazati svoju ljepotu, da istražuju najnovije trendove u svijetu kozmetike i brige o licu i tijelu i da uživaju u tome!

SrediMe je bolji način za otkrivanje izvrsnih salona ljepote, frizerskih i kozmetičkih salona, SPA centara i masaža. Sada možete direktno rezerviratni svoj termin, onda kada Vama odgovara, sa više povjerenja i više mogućnosti izbora. Rezerviranje tretmana ljepote treba da bude ljepše, lakše, brže i spremni smo Vam to i omogućiti.

Ako želite više podataka o nama, posetite stranu O nama ili nam se slobodno javite na info@sredime.hr - rado ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja :)


U kojim gradovima je dostupan servis?

SrediMe trenutno radi u Zagrebu i većim gradovima regije, a planiramo širenje na veći broj gradova u Hrvatskoj.


Da li je SrediMe salon ljepote?

Ne, mi nismo salon niti smo mi vlasnici salona. Također, nismo ni proizvođači kozmetike. Mi samo pomažemo u otkrivanju dobrih salona i preciznom rezerviranju termina u njima i trudimo se da u tome budemo najbolji :)


Da li je SrediMe besplatan?

Da! Ovo je 100% besplatna usluga - SrediMe nikada ne naplaćuje svoje usluge korisnicima, možete ga koristiti potpuno besplatno.

Sve cijene na SrediMe su iste (ili povoljnije) kao u salonima, bez razlike na koji način rezervirate.


Rezerviranje termina


Kako da rezerviram termin?

Ako tražite neki konkretan salon, u zaglavlju svih stranica SrediMe možete unijeti njegovo ime i direktno preći na ponudu željenog salona.

Ukoliko želite da pregledate ponudu raznih salona, krenite od početne strane sajta i pretražite salone po gradu i/ili vrsti usluge koju želite. Salone možete dodatno filtrirati po mnogo različitih parametara, kako bi što brže došli do željene usluge.

Kada pronađete salon koji Vas zanima, izaberite uslugu/tretman iz cjenika salona, te odaberite jedan od slobodnih termina. Unesite svoje podatke i provjerite ispravnosti broja mobitela. I to je to :) Upravo ste rezervirali svoj termin u salonu!

SrediMe će Vam poslati e-mail sa detaljima, a salon potvrdu da je Vaš termin rezerviran samo za Vas.


Da li mogu da rezerviram više usluga?

Naravno, možete odabrati više usluga, a SrediMe će pronaći optimalne termine da ih obavite zaredom u jednoj posjeti salonu, poštivajući redoslijed izvođenja usluga u salonima.


Kako radi rezerviranje termina?

SrediMe je opremio salone softverom za praćenje slobodnih termina i saloni mogu neovisno i u bilo kom trenutku ažurirati svoju ponudu i slobodne termine. Svi saloni su prošli kroz obuku upravljanja slobodnim terminima. Na taj način SrediMe može prikazati sve dostupne termine salona i omogućiti rezerviranje termina u realnom vremenu. Ako pak primjetite bilo kakvu netočnost, molimo Vas da nam javite i što prije ćemo to srediti.


Kako da znam da je moj termin uspješno rezerviran?

Stanje svih svojih rezervacija možete provjeriti na stranici Moji termini. Dodatno, salon će Vam poslati potvrdu da je Vaš termin rezerviran samo za Vas. Salon će Vas očekivati u vrijeme koje ste odabrali i nije potrebno da nosite bilo kakve potvrde o rezervaciji. Samo dođite i ponesite dobro raspoloženje :)

Ukoliko se desi da ne dobijete potvrdni e-mail, provjerite da li je možda završio u Vašem spam folderu među neželjenom poštom. Da biste u budućnosti to izbjegli, dodajte nas u svoj e-mail adresar.

Kako i gdje plaćam?

Plaćate u salonu nakon obavljene usluge, po cjeniku salona, kao da ste rezervirali na bilo koji drugi način ili otišli u salon bez rezervacije termina.

Sve usluge salona možete platiti gotovinom u salonu, a na SrediMe ćete za svaki salon vidjeti i druge načine na koji možete platiti u salonu.


Kako izmjeniti rezervirani termin?

Za izmenu termina, molimo Vas javite se na na info@sredime.hr, sa brojem rezervacija koje želite izmjeniti, kao i novim željenim terminom.


Kako otkazati rezervirani termin?

Nadamo se da nećete morati da otkažete rezervirani termin, ali ukoliko se to desi, tu smo da Vam pomognemo. Na stranici Moji termini, otvorite rezervacije koje želite otkazati i kliknite na "Otkaži rezerviranje".

Alternativno, javite se na info@sredime.hr, sa brojem rezervacije koje želite otkazati i razlogom otkazivanja.

Molimo Vas da ukoliko otkazujete zakazani termin to učinite što prije, optimalno najmanje 24 sata unaprijed.

Ukoliko morate otkazati rezervirani termin u posljednjem trenutku, molimo Vas pozovite i obavjestite salon što prije.


Gdje mogu da vidim kontakt podatke salona?

Dobićete ih u potvrdnom e-mailu prilikom rezervacije, a u možete ih vidjeti i u detaljima za svako rezerviranje na stranici Moji termini.


Kako da salonu prenesem napomenu o alergiji ili druge napomene?

Na posljednjem koraku procesa rezerviranja unesite te informacije u polje Napomena. Svakako preporučamo da prilikom posjete salonu ponovo napomenete bilo koju važnu informaciju koju uposleni u salonu treba da zna za optimalno i sigurno obavljanje tretmana.


Recenzije i ocjenjivanja salona


Zašto da ostavim svoju recenziju salona?

Želimo da svaki naš korisnik uživa u svom tretmanu u partnerskim salonima. Ukoliko svi korisnici dijele svoje utiske i ocjene salona, svi mogu i da koriste iskustva drugih pri izboru salona i usluga, a saloni da dobiju dragocjenu povratnu informaciju kako bi dodatno poboljšali svoju uslugu. To je odličan način da pohvalite salon i uposlenog u salonu ili da date sugestiju.


Kako da ostavim recenziju?

Nakon završene usluge koju ste rezervirali na SrediMe u kojoj ste, nadamo se, uživali, možete kliknuti na dugme Recenzija pored tog terminana stranici Moji termini. Ocijenite salon i unesite komentar. Vaša recenzija će biti objavljena na stranici salona. SrediMe objavljuje sve recenzije korisnika, osim u rijetkim slučajevima ako je sadržaj u suprotnosti sa Pravilima korištenja servisa.


Kako i kome se žaliti u slučaju problema?

Uvijek se trudimo da surađujemo sa najboljim salonima u gradu, no i najboljima se povremeno dešava da pogriješe ili da dođe do nesporazuma. Ukoliko mislite da niste dobili očekivani nivo usluge ili da Vam je naplaćeno više ili imate bilo kakvu drugu primjedbu na salon ili osoblje salona, najbolji trenutak za žalbu je dok ste još uvijek u salonu, jer će tako Vaša žalba biti najbrže riješena. Pokušajte da razgovarate sa vlasnikom ili menadžerom salona - najčešće se problemi mogu riješiti odmah na licu mjesta.

Ukoliko i dalje niste zadovoljni, javite se našem timu za Podršku korisnika na info@sredime.hr sa:

  • brojem rezervacije,
  • opisom problema i
  • odgovorom salona na Vašu žalbu

i učinićemo sve što je u našoj moći da se problem riješi.

Ukoliko ste nezadovoljni uslugom servisa SrediMe, najljubaznije Vas molimo da nam se javite.


Suradnja


Kako da se zaposlim u SrediMe?

SrediMe je mlad, moderan i dinamičan regionalni internet startup iza koga stoji posvećen tim sastavljen i od iskusnih veterana elektronske trgovine i od mladih snaga u usponu. Kao kompanija sa brzim i konstantnim rastom, imamo stalno otvorene pozicije za nove talentovane članove tima.

Pogledajte trenutno otvorene pozicije u našem timu.


Kako da postavim svoj salon na SrediMe?

Dobrodošli! Pridruživanje servisu SrediMe je brzo, jednostavno i besplatno. Pogledajte detaljinije na stranici za Partnere...



Ako i dalje imate pitanja ili nedoumica javite nam se na info@sredime.hr.