Uputstvo za SrediMe Pro aplikaciju
2. Instalirajte Pro aplikаciju za Android ili iOS mobitel ili tablet:
3. Prijavite se sa dobijenim pristupnim podatcima
Dobiti ćete kalendar Vašeg salona, sa kolonom dostupnosti za svakog od Vaših djelatnika.
4. Dodajte svoje blokirane termine
Duže pritisnite polje termina u kalendaru aplikacije ili dodirnite ikonicu
+ i označite kada ne radite, imate druga zakazivanja ili ne želite nove rezervacije. Pro aplikaciju možete koristiti i za praćenje svojih telefonskih rezervacija, dovoljno
je da u opisu blokiranja navedete koja je usluga, ime ili broj telefona Vašeg klijenta. Ako pak koristite neki drugi način vođenja rezervacija u salonu, dovoljno je da povremeno osvježite
slobodne termine i u Pro aplikaciji. Češće ažuriranje znači i bolji rejting na SrediMe i veću mogućnost popunjavanja nepopunjenih termina od strane SrediMe.
5. Prijem novih rezervacija
Kada netko od korisnika SrediMe rezervira termin za uslugu u Vašem salonu, ili netko od Vaših izravnih klijenata sa Facebooka, Instagrama ili Vaše web strane zakaže (nakon jednostavnog aktiviranja SrediMe widgeta na tim vanjskim web stranama/aplikacijama), dobiti ćete mobilnu notifikaciju sa pozivom da potvrdite rezervirani termin. Dodatno, u zaglavlju aplikacije ćete vidjeti i ikonicu alarma
sa brojem nepotvrđenih rezervacija. Pritiskom na nju ćete vidjeti rezerviranja koja trebate potvrditi.
Ako morate promijeniti rezervirani termin, izaberite gumb
Izmjeni.
Ako imate potrebu dogovoriti se oko promjene termina sa korisnikom, možete koristiti ikonicu slušalice za pozivanje korisnika.
Rezerviranja mogu imati jedan od ovih statusa u boji, koje možete postaviti:
- NAPRAVLJENO - čeka se Vaša potvrda
- POTVRĐENO - uspješno potvrđeno
- SALON OTKAZAO - Vi ste odbili rezervaciju
- KORISNIK OTKAZAO - Korisnik je otkazao rezervaciju
- NEPOJAVLJIVANJE - Korisnik se nije pojavio
U slučaju odbijenih/neuspješnih rezerviranja, ona će se skloniti iz kalendara i osloboditi mjesto za nova zakazivanja. Molimo Vas budite ažurni pri potvrđivanju rezervacija i eventualne druge statuse blagovremeno postavite.
6. Postavljanje promotivnih slika u SrediMe LookBook
Fotografije Vaših kreacija možete postaviti besplatno i lako na SrediMe LookBook i tako privući
nove korisnike kojima se dopada takav izgled:
- Izaberite opciju ☰ menija dodatnih opcija u zaglavlju gore lijevo i izaberite opciju Postavi sliku.
- Slikajte ili izaberite već postojeću sliku sa vašeg uređaja.
- Dodajte opciono opis. U opisu možete koristiti i #hashtagove, kao na Instagramu ili
Facebooku.
- Označite (opciono ali veoma preporučljivo) koja je od Vaših usluga na slici. Izborom usluge ćete automatski dobiti i tagovanje prema vrsti usluge bez unošenja tagova.
- i Pošaljite sliku.
- Ponovite ove korake za sve slike koje želite postaviti u tom trenutku.
Molimo Vas postavljajte samo slike koje su Vaše ili imate dozvolu da ih koristite, koje označavaju Vaše usluge i na kojima nema vidljivih marketinških
poruka osim eventualno imena/logotipa salona (bez brojeva telefona, cijena, adresa drugih web strana...)
7. Razlika Pro i Buker aplikacija
SrediMe Pro aplikacija je jednostavnija verzija Buker softvera namijenjena samo za mobitele i osnovno upravljanje salonovim terminima i SrediMe rezervacijama. Za kompletno upravljanje salonom možete
koristiti našu Buker aplikaciju, besplatno. Pro i Buker aplikacije možete koristiti paralelno, npr. napredniji Buker u samom salonu na velikom zaslonu, a Pro na telefonima djelatnika za brzi pregled termina.
Kao SrediMe partner imate besplatan pristup i Pro i Buker aplikaciji, a sami birate koju želite kada koristiti. Ako ste do sada koristili samo teku i olovku, Pro aplikacija će vjerovatno biti Vaš prvi izbor, a kada poželite napraviti sljedeći korak ka digitaliziranju poslovanja možete koristiti Buker.